• vv Gendringen is voor het seizoen 2023/2024 op zoek naar een trainer/coach voor het 1e elftal.

De selectie van vv Gendringen speelt al vele jaren in de 3de klasse en heeft de ambitie om een stabiele 3de klasser te zijn en waar mogelijk de stap naar de 2e klasse te maken.

De trainer moet in staat zijn om van de selectie een goed getraind team te maken waarbinnen presteren, saamhorigheid en gezelligheid hand in hand gaan.

vv Gendringen is een dorpsclub en de grootste vereniging binnen het dorp Gendringen.
    Bij het DNA van vv Gendringen hoort dat we verzorgd voetbal wil spelen.

Functieomschrijving:

-        De trainer is verantwoordelijk voor alle zaken aangaande de selectie heren 1 van vv Gendringen.

-        De trainer zorgt voor de invulling van taken en randvoorwaarden rondom het 1e elftal samen met de TC.

Plaats binnen vv Gendringen :

-        De eindverantwoording voor de trainer ligt bij het Bestuur van vv Gendringen.

-        Aanspreekpunt binnen vv Gendringen voor de trainer is de TC senioren.

-        De trainer heeft minimaal 2 evaluatiegesprekken per jaar met de TC.

Functie eisen :

-        De trainer is in bezit van UEFA B trainersdiploma.

-        Heeft ervaring in het trainen van een 1e selectie elftal.

-        Communicatief vaardig, is een verbinder, maakt heldere afspraken en is in staat een groep te motiveren.

-        Je hebt een duidelijke voetbalvisie en je weet deze visie over te brengen in de training en de coaching.

-        Kan doelgerichte trainingen neerzetten en is daarmee in staat de selectie en individuele spelers naar een hoger niveau te tillen.

-        Heeft tactisch inzicht en kan dit over brengen op de selectie.

-        Zorgt door de juiste trainingsopbouw voor een topfitte selectie.

-        Heeft gevoel voor de juiste balans tussen ervaren spelers en jong talent en de begeleiding en sturing ervan.

Taken en verantwoordelijkheden :

-        De trainer is op de wedstrijddag verantwoordelijk voor het maken van de opstelling, de wedstrijd bespreking en begeleiding van de 1e selectie.

-        De trainer verzorgt twee avonden per week het trainen van de selectie van vv Gendringen.

-        Zorgt er samen met de medische staf voor dat spelers die geblesseerd zijn met de juiste begeleiding zo snel mogelijk weer wedstrijdfit worden.

-        Heeft oog voor en weet op juiste manier om te gaan met de verschillende karakters en dynamiek in het 1e elftal.

-        De trainer is mede verantwoordelijk voor het 2e elftal en de JO19-1 junioren.

-        Hij heeft een wekelijkse afstemming met de trainers van de het 2e elftal en JO19-1.

-        Stelt in overleg met de staf en de trainer van het 2e elftal de selectie voor de wedstrijd op zondag samen.

vv Gendringen biedt :

-        Korte/ heldere lijnen binnen de cluborganisatie.

-        Enthousiaste stafleden.

-        Een marktconforme vergoeding.

Je kunt reageren tot 1 maart 2023.
    Heb je interesse in deze functie, stuur dan je CV en motivatie naar : tc@vvgendringen.nl

Namens de TC, Ruud Hendrixen