• Onze financiën laten zien dat we nog keurig binnen de begroting lopen. De oproep voor een nieuwe penningmeester die het team “financiën” in het bestuur vertegenwoordigd heeft nog geen kandidaat opgeleverd. Helaas.

Ken of ben jij iemand die

• Hart heeft voor de club
    • Interesse in geld
    • Met Sjack Jansen en Sjoerd Robben wil samenwerken
    • 1x in de maand deelneemt aan een bestuursvergadering
    • Organiseert dat de contributie wordt geïnd, een begroting wordt opgesteld, de rekening toelicht
    • Ideeën heeft over (de toekomst van) de club
    • John, Ruud, Folkert of Raymond kan aanvullen/ versterken

Of gewoon nieuwsgierig bent, of je een handje bij kunt steken. We willen graag de digitale Voetzoeker verder inhoud geven met de communicatiegroep. Daarnaast is 4 mensen voor een bestuur eigenlijk net te klein.

Interesse, vragen of suggesties: spreek één van ons aan, bel of mail naar financien@vvgendringen.nl, secretariaat@vvgendringen.nl, voorzitter@vvgendringen.nl

Het bestuur.

Een delegatie van het bestuur heeft een gesprek gehad met burgemeester van Dijk, wethouder Ankersmit en een aantal beleidsambtenaren over de overlast bij ons sportpark en parkeerplaats. Gemeente geeft aan het nodige aan beleid ontwikkeld te hebben c.q. gaat ontwikkelen en hierbij ook menskracht voor vrij gemaakt is. Beleid gericht op preventie en activiteiten voor de (on)georganiseerde jeugd.

Om een beter beeld te krijgen van de overlast zal via sportief buurthuis IJsselweide een logboek bijgehouden van de ongewenste activiteiten, overlast.

Een logboek wordt in de kantine gelegd en m.n. maandagmorgenploeg, kantinepersoneel, Humankind, leiders en trainers en schoonmaak krijgen info hoe hier mee om te gaan. Ook overige leden kunnen mailen naar r.hendrixen@vvgendringen.nl. In de mail s.v.p. datum, tijdstip, aantal personen en de activiteiten.

In april volgt een evaluatie met de gemeente

Estinea is aan het verbouwen en dat heeft tijdelijk consequenties voor het wasproject op maandagmorgen. Vanaf 16 maart zijn zij niet in staat de was te verzorgen omdat ze tijdelijk in een andere locatie in de gemeente gehuisvest zijn. Dit tot eind juni. Bestuur gaat in overleg met vrijwilligers of te het mogelijk is dat zij dit maandagmorgen tijdelijk over kunnen nemen.