• Contact

• Adres
  • Accommodatie
    Accommodatie v.v. Gendringen

Sinds 1970 is het mooie sportpark de IJsselweide de thuishaven van v.v. Gendringen. In de laatste jaren is de accommodatie grondig gerenoveerd en uitgebreid. Een prachtige kantine, een nieuwe bestuurs- en acommissiekamer en ook nieuwe kleedkamers zijn in een paar jaar tijd gebouwd. Alles in eigen beheer met medewerking van vele vrijwilligers en geldelijke bijdragen van o.a de toenmalige gemeente Gendringen. In de kantine is onder andere een beamer, een bar, natuurlijk een frituurhoek en heel veel gezelligheid. Hier worden door het hele jaar heen verschillende zaken georganiseerd zoals o.a. het sportcafe, het darttoernooi, de playbackshow, de kaartavonden en verder vele activiteiten voor de jeugd.

Naast het hoofdveld, dat goed zichtbaar is vanuit de kantine, is een knusse tribune die altijd vol zit tijdens de wedstrijden van het eerste elftal. Sinds 2014 beschikt de IJsselweide over een kunstgrasveld, dat op 25 oktober officieel is geopend met een wedstrijd Oud Gendringen - Oud de Graafschap. Parallel aan het hoofdveld gescheiden door een strook gras met bomen ligt veld 2 en achter de tribune veld 3.